Rubrik

Dags att börja ta den här bloggen lite mer seriöst för en gång skull! Jag fick en stor lust att skriva efter att ha läst ett antal bloggar som t.ex Blondinbella och Linda rosings blogg på kanal 5 som förvörigt är väldigt tråkigt, enligt min åsikt. Blogg kanske inte är hennes största begåvning, hon kanske borde stannat framför kameran istället för att ha gett sig på datorn. Men det ska bli kul att se om hon hittar sin kärlek i hennes nya program "Den rätte för Rosing" som börjar nu i vår på kanal 5. Nåja, får väl lämna Linda Rosing och börja skriva på min blogg istället. Sitter och lyssnar på Ain't no sunshine med Bill Withers som min 45åriga mamma förvånansvärt inte kände igen! Men sen när jag sa Notting Hill så klickade det till, tur det för Aint no sunshine är ju en klassiker!
Har dragit mig igenom walk the line idag, och mitt på natten klockan två blev det även fucking Åmål och jag bara måste säga att Lukas Moodysson gör de bästa svenska filmerna, även om Fucking Åmål kanske inte är en av hans bästa verk så gillar jag hur han skapar filmerna och dess budskap och allas karaktärer. Och hur ska man försiktigt övergå från Lukas Moodysson till att jag hade tänkt att baka bröd till min älskade familj alldeles strax? Okej, jag erkänner, det är mest till mig själv. hmm, antar att det får bli på detta sättet. Hittade ett recept i någon gammal kokbok som låg och skräpade. Men jag återkommer senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0