Rubrik och skola

Kändes så tråkigt och segt att gå upp i morse när jag inte var i skolan igår, plus att jag somnade ungefär vid två tiden efter scrubs, 2 and ½ men, seinfield, spin city och en liten del av cheers. Underbar program mitt på natten, som verkligen håller en uppe även ifall man vill sova. Låg och vände och vred mig jätte länge, öppnade fönstret ett tag men det blev alldeles för kallt, sen sänkte jag elementet och vaknade upp i ett iskallt rum, hemskt! Min idrottslektion idag var ju mindre lyckad så att säga. Min uppvärmning var för kort, min stretching var för snabb och oplanerad, jag förklarade alldeles för snabbt, jag blev stressad och anfådd när jag skulle börja leda gruppen, jag hatar att leda en grupp och lära ut det jag har lärt mig och kan! Men det var inte bara negativt, jag hade en hög och tydlig röst, jag va duktig på att få alla att göra sitt, jag hade planerat bra tidsmässigt m.m. Det kändes hemskt att sitta där mitt bland alla i klassen och få höra kritik från alla, kände mig så uttittad och genomskådad. Jag trodde det skulle gå bättre eftersom att jag känner att jag kan ha kontroll över klassen men tydligen inte, aja, ett G+ blev det. Hejdå Vg dröm i idrott säger jag bara, jag som verkligen försöker. Och på tal om skolan så har klantiga jag glömt att lämna in mitt gymnasieval som skulle varit inne i måndags! Attans. Men men jag antar att jag får lämna in den i verkligen sista minuten till syon.
Efter skolan blev det träning med Stana (stanceek.blogg.se) på Sense. Där körde vi först rullband ett tag, ca 20 minuter och sedan flyttade iaf jag mig över till sen såndär trappmaskin, kommer inte på vad den heter. Sen cyklade vi lite tills jag va helt slut. Stana och jag gick till ica och hon bjöd mig på en kexchoklad (bra efter träning.heh) sedan ringde Monika (mkcollekction.devote.se) och jag tvingade henne att bjuda mig på bullar så jag stod mitt vid stadbiblioteket och åt pågens Gifflan, underbart gott. Sedan åkte vi till a6 och va där en stund. Och nu sitter jag här och klockan är tjugo över nio och jag borde gå och duscha och tvätta ansiktet.

Ha det folket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0