Jag hatarhatarhatarhatarhatar dig

jag fattar inte att ord från dig som jag hatar mest av allt just nu
kan göra mig så svag
kan suga orken ur mig att jag inte ens orkar äta
och jag älskar mat
men jag har ingen ork kvar
kan få mitt hjärta att gråta och mina ben vika sig
som kan få mina kinder att bli våta, även ifall du är en människa som inte borde finnas,
Jag fattar inte att dina ord har en sån stor påverkan på mig, men det har dom, och jag fattar inte varför
för det du har sagt om mig skulle jag lika väl kunna sagt till dig
för du ljuger och överdriver
och jag har nu insett hur jävla lik du är dom där, dom där som du hatar och verkligen inte vill va som
du är som dom.
att du bara kan fortsätta såhär?
fattar inte du att du snart kommer stå ensam kvar?
det är allt för många som har sagt det, som har lämnat dig
men du är blind
du fattar inte att det dom sagt är sanning
jag skulle sagt det till dig, om det inte vore för att jag va feg och inte visste vad jag gjorde
men fatta nu att jag vill säga det till dig . men du kommer inte lyssna på mig, för det jag säger går ändå bara in igenom ena och ut i det andra örat.
Jag tvivlar ens på om du hade lyssnat innan, då jag kanske hade stor inverkan på dig, eller va du bara så jävla egocentrisk att mina ord inte ens hördes?
Jag hatar dig .

Någon gång kommer du sitta lika ensam och berövad som jag.


"/

Kommentarer
Postat av: ylänn :*

lala. ska jag slå denna människan? (aa)

:P

2008-11-25 @ 18:37:47
URL: http://nattiisch.blogg.se/
Postat av: Anonym

ehm du? tror du inte jag fattar att det är om mig du skriver eller? så jävla genomskådad asså du ärju ett skämt

2008-12-07 @ 22:11:53
Postat av: Anonym

HAHA jävla tönt!

Om du ska skriva masssa jävla skit om Jenny kan du vell fan skriva hennes namn också. Du är världens mest omognaste person, och det är du som snart kommer stå ensam kvar, inte hon. För ingen gillar en slampa! :) Du är helt efterbliven och ser ut som en tant och du är ju fan pssykiskt störd, ! Verkligen ett skämt asså, hoppas du mår så dåligt så du tar livet av dig. Jag drömer om att du gör det varje natt och varje morgon när jag vaknar är jag lika glad, HAHA :) puss pårej! (du gillar vell pussar av vemsomhelst , eftersom du är ju en slampa :D)

2008-12-08 @ 08:37:14
Postat av: Ronja .

åh herre gud .

Jag tror inte nellie bryr sig om folk förstår att det är jenny, tror inte hon försökte gömma det överhuvud taget ?

Vem är en slampa ? , tänk efter innan ni skriver för helevete ! Det är inte hon som ligger med halva jonköping & lite till . Det vet ni alla !

Nellie ser inte ut som en tant, det kallas normalt utseende , vilket inte inkluderar 10 lager smink & pushup till hakan ! Det är endast ni & jönköpings slemmiga blattar som vill få er i säng som tänder på det, men imatt ni gillar det så säger det en hel del om er.

Det är jävligt patetiskt att hålla på så, ni ber nellie skriva namn, & ni skriver inte själva era namn ?

Nellie behöver mycket mycket mycket mer för att ta livet av sig, låga jävlar som ni kan inte trycka ner henne . Ni ger bara oss andra ett gott skratt .

Om ni hatar henne så mycket, varför lägger ni ner all tid på att skriva & bry er . Väx upp förfan ?

Hon kommer aldrig stå ensam kvar .

förlåt nellie, men jag får cpspel på sånna patetiska jävlar .

2008-12-09 @ 18:48:13
Postat av: Ronja

åh herre gud .

Jag tror inte nellie bryr sig om folk förstår att det är jenny, tror inte hon försökte gömma det överhuvud taget ?

Vem är en slampa ? , tänk efter innan ni skriver för helevete ! Det är inte hon som ligger med halva jonköping & lite till . Det vet ni alla !

Nellie ser inte ut som en tant, det kallas normalt utseende , vilket inte inkluderar 10 lager smink & pushup till hakan ! Det är endast ni & jönköpings slemmiga blattar som vill få er i säng som tänder på det, men imatt ni gillar det så säger det en hel del om er.

Det är jävligt patetiskt att hålla på så, ni ber nellie skriva namn, & ni skriver inte själva era namn ?

Nellie behöver mycket mycket mycket mer för att ta livet av sig, låga jävlar som ni kan inte trycka ner henne . Ni ger bara oss andra ett gott skratt .

Om ni hatar henne så mycket, varför lägger ni ner all tid på att skriva & bry er . Väx upp förfan ?

Hon kommer aldrig stå ensam kvar .

förlåt nellie, men jag får cpspel på sånna patetiska jävlar .

2008-12-09 @ 18:48:45
Postat av: STANA

Men HÅLLKÄFTEN era jävla slampor. vart vill ni komma någonstans? och du Jennie och din "coola" kompis, den enda här som bör begå självmord är för fan ni! ni har fan inget jävla liv, låt tjejen vara. Undra verkligen vem det är som är ett skämt här. ni eller hon? det är fan ni. cpiga idiot djävelar. hoppas NI får kuk i munnen, fittan & anushålet. jag kommer bomba er. Vi får väl se vem som är en slampa efter idag. jävla horor. stick ni äcklar mig & hela Sverige.

2008-12-14 @ 19:28:08
URL: http://stanceek.blogg.se/
Postat av: stana

En sak är SÄKER; du kommer ALDRIG någonsin stå ensam! Patetiska djävlar det finns i den här världen. ber Nellie skriva hennes namn, skriv för fan erat egna namn och lek inte så jävla anonyma. Nellie du är VACKRAST! deras ord går in i vänsta örat och ut genom det högra ;)

2008-12-17 @ 22:34:15
URL: http://stanceek.blogg.se/
Postat av: jenny

åååhw :D

det verkar som att ni roar er eller?

det verkar fan så faktist.

men så här är det faktist att jag skriver detta med elakhet eller nånting eller för att jag vill bråka asså. jag menar ju lixom det o man måste ju säga det man menar + att det är sjukt omoget o hålla på som hon gjorde, o vi ska inte snacka om 10 lager smink för det är ju bara du o nellie som har ingen annan. eller jo kanske men inte jag iaf. asså jag var inte ute efter att tjafsa så vafan ni behöver inte lägga er i seriöst.

2008-12-27 @ 01:18:43
Postat av: Anonym

nähä inte tjaffsa okej? vafan förväntar du dig när du och din kompis lämnar en jävla massa kommentarer på MIN blogg?! Herregud du är fan skrattretande.

2008-12-29 @ 18:52:04
Postat av: STANAAAA

du din lilla fjant. Din svenska ligger på en lägre nivå än vad en femåring kan snacka och skriva. dags att gå på svenska lektionerna kanske?!? om du vill ha BRÅK. kom så ska du få bråk. Vem fan är du som ska hålla på så? Lek snälla inte cool över nätet, sms och sånt shiit!! kom in REAL fjant. Du, Nellie har något som kallas skönhet och det är något du ligger LÅNGT från. Du kommer aldrig upp till hennes nivå fatta det jävla psykfall!!

2008-12-29 @ 20:53:25
URL: http://stanceek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0