Rubrik

Sitter nu här med Ronja och lyssnar på poker face med lady gaga på högsta volym. Vi ska strax fota, i duschen, och nej, inget sånt, så tro ingenting. Jag lägger upp bilderna här sen när de är klara = alltså fotade och redigerade. Idag vaknade jag fyra minuter innan min mobil skulle ringa, halv nio. Det var meningen att jag och Stana skulle åkt till sense och bränt lite fett men hon hade skickat ett sms klockan tre på natten och sa att hon aldrig skulle orkat. Så Ronja ringde mig och jag åkte till östra centrum för att sedan åka med Ronja till racketcentrum för att sola. Och självklart så brände jag mig på ryggen lite smått, host. Och nu sitter vi hemma hos mig, bytte nyss till Ain't no sunshine med Bill Withers (man måste bara älska den låten). Förövrigt så vill säga att denna finanskrisen kan dra åt skogen, människor är så idiotiska och lär sig aldrig av sina misstag, så är det bara. Nu ska vi hoppa in i duschen, nej jag skojar bara men jag sk ta kameran och Ronja ska hoppa in i duschen.
Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0