Rubrik och

Havregrynsgröt med mjölk är jordgubbar plus ett glas med färskpressad apelsin är den godaste frukosten, i alla fall enligt mig. Stod i skolcafét med Ronja idag, roligt men tråkigt på samma gång. Slutade ungefär kvart över två och åkte direkt hem. idag blir det jobb med Stana, vi får hoppas på att solen håller i sig länge. Vill så gärna ha vår nu! Är trött på att gå runt i vinterjacka och tjocka kläder. Jag vill kunna gå till skolan i linne utan att frysa! Antar att jag får vänta en jävla lång tid. Nu vill jag bara säga att ni inte har något att säga om eller till mig, för ni är precis likadana. Förändras gör man i den här åldern, fattar inte ni det? Ni har själva förändrats, blivit precis som dem ni hatar, dem ni avskydde och pratade skit om. Söta små idioter ni vill bara ha någon att skylla på, men sanningen är att det är jag som har förändrat mig själv, det är jag som har hittat mig själv. Nu vågar jag säga ifrån mer, istället för som innan då jag bara satt tyst och tog emot all skit, jag tollererar inte det längre. Jag har vuxit upp mer och verkligen hittat min plats här i livet, och bara för det så säger ni att jag har förändrats, att jag har blivit sämre? Men ni fattar inte hur dåligt jag mådde innan, hur orsäker jag var och hur jobbigt det var att ens sitta på en buss med folk. Jag vågade inte säga ifrån, jag vågade inte skydda mig själv eller stå emot, jag hade ingen självkänsla eller självförtoende, så jag satt där och lyssnade på allt ni hade att säga, allt som va så fel och allt som skulle ändras. Tyvärr så är jag faktist nöjd med mig själv, trots allt ni sagt och allt ni försökt ändrat på. Jag har hittat mig själv och mitt självförtroende och tro inte att ni kan komma och ens försöka att ändra på det, för jag är den jag är och om ni inte gillar mig så kan ni fan dra åt helvete. Att acceptera mig ger mig en anledning till att älska er men det kommer fan inte gå om ni fortsätter såhär.
Ha det folket.

ps. På söndag blir älsklingsStana (stanceek.blogg.se) 18 år!! :D Grattis älskling<33

Kommentarer
Postat av: natalie (:

U GO GIRL! ;)

haha :P <3

2009-02-25 @ 19:32:50
URL: http://nattiisch.blogg.se/
Postat av: stana

åh i love yoou! TACK MIN ÄLSKLING <3

2009-02-25 @ 20:41:30
URL: http://stanceek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0