Rubrik och mamma nyttig

Steg ut ur duschen för en stund sedan och satte mig lite här. I duschen var det typ stop i avloppet eller något så det blev översvämmning på toaletten, bra Nellie. Men det är faktist inte mitt fel att jag älskar varma och långa duschar, det var mamma som gav mig dålig blodcirkulation och kalla händer och fötter. På jobbet var det kallt och blåsigt, men det var roligt för Stana och hennes syster Ivana var helt galna och vi skrattade jättemycket och betedde oss som femåringar, okej, åtminstone snart 18åriga Stana. Dansuppvisning i skolan imorgon, det ska bli så roligt! Jag, Safa, Monika och Sofia ska åka till skolan imorgon vid åtta tiden så vi hinner öva igenom dansen ett par gånger. 70 tals Disco till Daddy Cool med Safa som självaste Daddy cool blir underbart och jätteroligt. Blir träning efter skolan också med Stana och förhoppningsvis Ronja med, vi måste verkligen komma igång ännu mer nu med träningen och sådant. Min mamma har köpt en bok om en massa olika frukter, nötter och grönsaker so är jättenyttigt. Det står även sådana saker som man inte tänker på, som man inte ens visste om t.ex att man ska äta en handfull med nötter varje dag, eller att lök är jättenyttigt eller att man kan äta en chokladbit (mörk choklad, självklart)några gånger i veckan för att det faktist är nyttigt. Så snar kommer familjen bergdahl att stråla av energi och hälsan kommer att vara på top! Njaa, kanske inte ska överdriva, men jag ska i alla fall kämpa så gott jag kan, för att ha en bra hälsa påverkar hela livet och även omgivningen. Jag är så glad över att min mamma inte gillar sötsaker, för då resulterar det att vi har aldrig något sånt hemma och då kan jag inte heller äta det. Och jag vill bara säga att jag så gärna vill pierca mig i bröstvårtan!! Så om ni vet något ställe som piercar busiga 15åringar utan föräldrars tillstånd så är det bara att säga till mig. Men herregud klockan är 23:21 och jag ligger inte ens ner i sängen. Herregud jag ska ju upp klockan sex imorgon!! Nej god natt folket säger jag bara
Ha det fint folket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0