Rubrik och kyla

Idag känns det som om det har varit en lång dag, fast jag tror det mest beror på att jag har varit trött, kall och hungrig nästan hela dagen. Första lektionen var franska, vilket jag absolut hatar! jag har knappt G i det där äckliga språket, och jag lär mig faktist inte ens 10 % av det läraren snackar om. Men lektionen var ändå slapp för vi tittade på någon tråkig gammal fransk klassiker eller något sånt. På svenskan kurrade in mage konstant i säkert tio minuter! Det var nästan pinsamt eftersom att min klass var helt tyst, för en gång skull. Musiken var roligast på hela dagen. Vi har dans just nu eftersom betygskriterierna kräver att man ska kunna uttrycka sig till musik. Jag, Safa, Monika (mkcollection.devote.se), Sabina och Sofia ska ordna till en dans till daddy cool, och ärligt talat så ska vi göra ett totalt oseriöst projekt som får folk att skratta istället för att döma. Safa ska vara "daddy cool" och nu avslöjar jag slutet då vi ska dra ner Safas byxor och visa ett par kalsonger som hon ska ha på sig som det ska stå "daddy cool" på. Jag tror nog faktist att det kommer bli riktigt roligt! Discomusic!
Efter skolan blev det till att jobba, i 100- grader ungefär. Att stå till i två timmar i sträck är verkligen inte skönt. När pausen va så satte jag och Stana oss inne på bowlingen och snackade om jätte många saker. Jag vet inte vad det va med mig men jag var riktigt pratglad kan jag lova, kändes som jag pratade 70% medans Stana bara lyssnade. Och jag vill bara säga att dagens ära går till min älskade Stana (stanceek.blogg.se), utan dig skulle jobbet var en plåga, åtminstone redan mer än vad det är. Nej nu får jag inte sitta här och skriva bort min tid, klockan är faktist 22.56 och jag har inte ens duschat än, hemskt Nellie. Jaha nu får man väl hoppa in i duschen och raka benen och smörja in mig med min favoritkräm, coconut luktande hudkräm från Village som jag fick i julklapp av min kusin (Ronja vet hur mycket jag älskar den)
Ha det folket.

Ps. Imorgon är det fredag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0