Rubrik och kakvåfflor

Tisdag idag, mamma nackade på min dörr tjugo över sju och frågade om jag va vaken. Jag gck som vanligt till toaletten, men ovanligt nog så spydde jag! En enda gång och sen inget mer. Mådde lite illa och sov några extra timmar sen var allt över, trodde jag. När jag skulle äta mat blev magen konstig igen, kändes som jag åt stenar lustigt nog. Men men får hoppas att det går över för imorgon ska jag har min idrottslektion som jag har nojat mig över de senaste dagarna så vi får se om Anders blir nöjd eller inte. Satsar så högt som möjligt i idrott, för skulle jag få Vg i idrott så skulle det stå i Bergdahls historia. Väntar just nu på att mamma ska bli färdig i köket så jag kan göra kakvåfflor som jag har längtat efter så länge (ja ja jag kanske inte är frisk i magen men vafan sötsaker glider jämte, eller hur?) Imorgon blir det att träna med Stana på Sense, helt underbart skönt. Måste komma igång nu till sommaren så man inte ser ut som om man har suttit issolerad hela vintern.

Ha det folket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0