Rubrik och inflammationer

Vill bara säga att mina kakvåfflor gick lite halvt åt skogen. Micron är störd så det gick inte att smällta smör utan att det skulle skvätta upp och blöta ner hela micron, jag har alltid otur med den där saken. Receptet innehöll heller inte någon vanlilj och det anser jag är ett måste så jag hällde i lite och sen när jag skulle grädda dom så smakade dom nästan ingen vanilj och dom va inte hårda utan helt lösa så det knappt gick att lyft upp dom. Aja bättre lycka nästa gång.
När jag steg ut ur duschen innan så kände jag en stor smärta vid mitt öronhänge långt upp på örat i brosket, jag drog ut öronhänget och såg en stor "plutt" på både bak och framsidan på örat. Vad kan detta vara?! Vad jag tror så är det var i dessa "pluttar". Min mamma fick titta på det och trodde det va inflammerat, vilket jag får hoppas på att det inte är. Ja jag är ju inte den enda som har haft problem med hål där uppe, och jag har ändå haft mitt i i ett halvt år, skumt. Jag böt också tillbaks till mitt gammla löshår idag, som jag köpte i somras. Konstigt nog var det mycket finare, lenare och mindre slitet än det jag köpte i julas så nu kan jag slänga med det utan att det trasslar sig, dock så är det några cm kortare men vad gör det? skumdag! Nej nu borde jag gå och lägga mig, klockan är faktist tio i elva och jag ska upp klockan sju imorgon.
 
Ha det folket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0