Rubrik och chokladälskare

Igår blev det inag inlägg, Ronjas fel. Hon följde med mig hem efter skolan och vi tog en tur på stan där jag köpte lite nödvändigt, parfym och deo. Ronja köpte en tröja från Gina för bara 99 kronor, jättesnygg! Inne på Gina Tricot i jönköping har dom byggt om och det är väldigt mycket finare trevligare där nu än vad det var innan. Dansuppvisningen igår var bäst! Det blev bara Jag, Safa och Monika som dansade för Sabina och Sofia fick förhinder. Småbarnen älskade oss, trots de porriga rörelserna från Safa. Ronja och jag hade inte så mycket att göra på kvällen så vi gick en tur runt munksjön (5km) och sedan när vi var nästan hemma så gick vi in på ica och köpte choklad i mängder. Ja det var dåligt av oss men gott var det och nu sitter jag här och äter en del av chokladen, den mörka chokladen. Idag blir det en tråkig dag, väldigt tråkig dag faktist. Jag måste diska i köket, städa toaletten och framför allt mitt egna rum, suck, gillar inte vårat fula städschema. Men jag tycker synd om mamma som ska behöva jobba jättemycket och samtidigt hålla ordning på tre döttrar samtidigt som hon tar hand om lägenheten och håller den ren. Imorgon är det fredag och det ska bli himla skönt!! Nej nu måste jag komma igång med det viktiga.
Ha det folket.

Ps. Vi bestämde även sucktröjornas tryck idag och det blev inte det jag ville ha. Det blev en igelkott och något så står det "hårt och meningslöst
2000-2009"´
Jag hade hellre velat att det skulle stå "2006-2009" eftersom att det var de åren vi gick på rosenlund
Och på baksidan ska vi ha ett ölglas med öl i som vi ska skriva våra namn i
Jag vill också säga att om niorna har en avslutningsmiddag som alla säger så ska jag gå med Edvin. Vi diskuterade det idag och han sa massvis med saker så det nästan lät som om vi skulle gifta oss haha! (Det blir nog inte enligt planer, det blir säkert inte ens Edvin jag går med)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0