Rubrik och äckliga bruna smarties

Helgen har gått fort förbi. Vad jag har gjort i helgen är inte intressant så vi kan lika väl skippa det med gott samvete. Klockan är just nu kvart i två och mitt godis från i fredags tog nyss slut, hmmf... Jag och Natalie delade på Ben&Jerrys "cookie dough" och den va så god att vi åt upp hela på säkert en kvart om inte mindre. Det va verkligen riktigt god söt kakdeg i, och chokladbitar också, och glass förståss. Lite senare idag, vid fyra närmare bestämt så ska jag åka iväg till kilalen och vandra in till Sofias plays och öva till dansen med Safa, Monika och Sabina. Vi får hoppas alla dyker upp för jag har gjort mitt bästa med att påminna alla. Ännu senare på kvällen så blir det plugg, kemiprov på tisdag och jag borde ha pluggar rikligt i helgen men tyvärr så kom ju annat i vägen, som alltid. Jag måste säga att bruna pastiller, ellr smarties eller vad det heter, ni vet sånadär chokladlinser med olika färger? Ja i alla fall, dom brunfärgade är så äckliga! Är det bara jag som märker skillnad på de olika färgerna? För alla jag har frågat verkar inte smaka någon skillnad. Ut med dom bruna och in med mer gula, rosa och gröna- för dom är godast mmmhyes! Nej ska avrunda här för att gå och äta lite mat, byta lite kläder, tvätta ansiktet, fixa naglarna lite osv osv.
Ha det folket.

Ps. Radiant C som är en "daily skin booster gel cream" från herbalife är den bästa krämen någonsin! den hjälper allt från tort ansikte till trasiga nagelband.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0